Alla inlägg den 29 augusti 2018

Av proudmama - 29 augusti 2018 21:38

Att gå på öppna förskolan och träffa en massa andra bebisar visade sig vara hur kul som helst för min dotter. Först sitter vi tillsammns, alla mammor, pappor och bebisar och diskuterar olika saker. Det kan vara mat till de minsta, stresshantering eller barnsäkerhet, etc.. Efter diskusionern är det dags för favoriten, babymassage! 


Eller som min dotter hellre verkar att föredra, riva i underlägget och prata med alla andra samt rulla och försöka fånga sina fötter. Ja, vilket hon dessutom klarar av alldeles utmärkt! 


Å, hon är verkligen underbar! Det är precis som att ""jag tänker minsann inte visa att jag egentligen tycker om massage, utan leker mycket hellre med alla andra!"" 


Tänk att det har gått snart 6mån. och hon är i full gång med att försöka sitta helt själv (går några sekunder.) och sträcka sig efter sina leksaker, en och annan katalog eller varför inte muggen på bordet?!   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkomna till min blogg där jag delar med mig av mitt liv som stolt mamma!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Ha bilder på sina barn på Internet?
 Ja absolut, de är det finast vi har
 Nej, då alla kan göra vad de vill med bilderna
 Ja, om de är över 18år och givit sitt godkännande
 Nej! Det borde inte vara tillåtet

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards