Alla inlägg den 12 november 2018

Av proudmama - 12 november 2018 17:26

Nu äntligen har jag vågat mig iväg till badhuset med min dotter (8mån.). Från att ha varit rädd för vatten till att övervinna det och sedan våga mig iväg med dotter, är ett stort steg för mig. Det har verkligen varit värt att övervinna min rädsla och att det blev gjort innan dottern föddes, för det va verkligen roligt och spännande att få plaska omkring med dotter i Piratviken. Den är anpassad till de allra minsta och även för lite äldre barn.


Dottern fösökte flyta och gå i vattnet och hade superkul. Hon hade russinfötter innan det var dags att å upp och i duschen blev det som ett nytt äventyr för henne. Vattnet stänkte på henne och hon skrattade gott! 


Nu är målet att åka helt själv med henne. Min man/hennes pappa var med vid det första besöket som en extra trygghet. Inför det besöket känner jag mig trygg och förväntansfull!   

Presentation


Välkomna till min blogg där jag delar med mig av mitt liv som stolt mamma!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Ha bilder på sina barn på Internet?
 Ja absolut, de är det finast vi har
 Nej, då alla kan göra vad de vill med bilderna
 Ja, om de är över 18år och givit sitt godkännande
 Nej! Det borde inte vara tillåtet

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards