Alla inlägg den 17 oktober 2018

Av proudmama - 17 oktober 2018 20:54

Vår Jord
 med ord

 

 

Jag skulle skriva några ord
om denna vår Jord.

Med papper, penna och sudd,
skulle jag beskriva bara en liten udd.

Det blev en uppgift som näst intill var omöjlig att utföra.
Tillslut kom jag på vilka ord jag skulle skriva och vart jag detta skulle utföra.

Mitt bland molnen skrev jag…

Om vår Jord ska beskrivas med ord måste alla veta vad Jorden är till för,
och vad den för oss faktiskt gör.

 

Av: mig, Proudmama

Av proudmama - 17 oktober 2018 20:42

Enkla armband att skapa ihop med hama-mini, rörpärlor 2,5mm.). Det går att sy ihop pärlorna med smyckestråd i exemåelvis silke, eller välja en elastisk tråd som är både slitstark och regntålig.


De armbanden jag gjort här nedan, som ni kan se på bilderna, är gjorda med elastisk tråd, 0,4mm. För attfå ett fint avslut har jag valt att använda mig av bandavslut i silver och guld, (metall) samt karbinhakar till lås och på ett utav dem har jag valt ett stavls i akryl. 


     

Presentation


Välkomna till min blogg där jag delar med mig av mitt liv som stolt mamma!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Ha bilder på sina barn på Internet?
 Ja absolut, de är det finast vi har
 Nej, då alla kan göra vad de vill med bilderna
 Ja, om de är över 18år och givit sitt godkännande
 Nej! Det borde inte vara tillåtet

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards