Alla inlägg den 8 december 2018

Av proudmama - 8 december 2018 17:14

Ja, det är ju 3 för 2 på Kappahl och det gäller alla barnkläder, till och med Newbie. 

Ni kan säkert gissa vart detta inlägg är på väg att sluta...:) En hel del nya bebiskläder blev det till min 9månaders dotter, så nu har hon massor utav kläder i stl. 74, som är nästa steg i klädvägen.

 

Det är verkligen så himla kul att shoppa kläder och speciellt till dottern. Dock är jag noga med att rensa undan och ta tillvara på kläder som inte längre passar. JAg ser dessutom till att hon hinner använda alltihop innan det blir för smått.


Ett tips till er som också gillar att shoppa kläder är att sy om dem till lekdjur, mjukdjur eller något annat spännande. En nu outfit kanske?



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkomna till min blogg där jag delar med mig av mitt liv som stolt mamma!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Ha bilder på sina barn på Internet?
 Ja absolut, de är det finast vi har
 Nej, då alla kan göra vad de vill med bilderna
 Ja, om de är över 18år och givit sitt godkännande
 Nej! Det borde inte vara tillåtet

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2018
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards